Gør en forskel

Samarbejdspartnere

Pinsekirken har efter en kort pause i 2011 igen et nært samarbejde med Kirkens Korshær omkring nødhjælpen til Estland. Inden da havde vi 8 frugtbare år.

Det sydlige Estland og nordlige Letland blev hjulpet gennem de mange forsendelser af nødhjælp, som hovedsageligt kommer fra  usælgeligt overskudstøj og møbler fra Kirkens Korshær i Korsør og Slagelse.

Pinsekirken samarbejder fortsat med Hjælpemiddelcentralen hos Falck i Slagelse, omkring brugte hjælpemidler. De fleste hjælpemidler går for tiden til Ukraine via Århus og Api-Aid.

Vi modtager også special hjælpemidler til børn fra Holbæk hjælpecentral og får desuden stadig tøj fra Sudan Genbrug, Korsør og børnetøj fra Mødrehjælpens genbrugsbutik i Slagelse.

Nyttige data omkring arbejdet

Menighedens konto er: reg.nr. 9070 konto 2077927290