Regionskirken - Frikirken Vestsjælland

Fusionen under navnet Frikirken Vestsjælland skete pr. 1. januar 2015 og omfattede i første omgang Pinsekirken Kalundborg og Pinsekirken Korsør. Derudover er der en gruppe i Nykøbing S.

Stenlille Frikirke tilsluttede sig Frikirken Vestsjælland den 1.03.19 med fuld fusion.

Fælleskabet på tværs af kirkerne er i stadig vækst og vi mærker, at den organiske del udvikler sig. Strukturen, økonomisystemer og andre fælles systemer fungerer på et godt niveau.

Til varetagelse af det overordnede ansvar for Frikirken Vestsjælland er der i henhold til vedtægterne oprette et tjenesteteam med 2-4 præster og ledere fra hver lokalkirke, og der er oprettet et serviceteam med 1 eller 2 administrative nøglepersoner fra hver lokalkirke.