Bøn og lovsang

Vi mødes til bøn og lovsang hver fredag.  Tirsdag er der online bøn. Det foregår normal hver fredag kl. 19.00 på Tårnborgvej 96. (Se på vores kalender.)

Aftenerne er dynamiske og uforudsigelige og har en atmosfære fyldt med musik og sang – tilbedelse og bøn.

Rammen tillader også at vi er fleksible og er følsomme overfor Guds ledelse ved Hans ånd.

Aftenerne starter vi med sang og koncentrerer os derefter i bøn bl. a. for vores menighed, byen og verden omkring os. Der er altid mulighed for forbøn for dit personlige behov.

For dig der er interesseret i at se menigheden blive et redskab til, at flere lærer Guds store kærlighed at kende og se dit og menighedens åndelige liv blomstre

Fungerer som kirkens åndedræt, da vores erfaring siger, at bøn baner vej og får ting til at ske.

Kom og vær med, Bøn baner vej!